Service

Service

Storingsservice

Desgewenst (en als de betreffende installatie dit toelaat) kunt u aanvullend kiezen voor onze storingsservice. De storingsservice houdt in dat wij uw installatie dagelijks controleren op een juiste werking. Dit doen wij op afstand en gedurende de duur van de overeenkomst middels de door ons geïnstalleerde monitoringsapparatuur. Bij een storing of wanneer de waarden van uw installatie zonder aantoonbare oorzaak afwijken wordt u binnen 48 uur op de hoogte gesteld van het niet juist functioneren van uw installatie en wordt telefonisch het disfunctioneren verholpen. Zo bent u ervan verzekerd dat uw installatie altijd optimaal functioneert. Indien het disfunctioneren niet telefonisch oplosbaar is kan BT Duurzame Installatietechniek op locatie onderzoeken wat de oorzaak is van het probleem en eventueel reparatiewerkzaamheden uitvoeren tegen het normale servicetarief zonder voorrijkosten. Binnen de termijn van uw systeemgarantie is dit vanzelfsprekend geheel kosteloos. Heeft u interesse in onze onderhoudsservice en/of aanvullende storingsservice, neem dan contact met ons op. Wij sturen u vervolgens de betreffende documentatie toe.

Geen klant?
Bent u geen klant van ons, maar wilt u toch graag gebruik maken van onze onderhoudsservice? Ook dan kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen dan altijd eerst uw installatie komen bekijken en controleren, alvorens wij een overeenkomst met elkaar afsluiten.

Heeft u een storing?

Hebben wij bij u een installatie gemonteerd, en ondervindt u problemen of een storing? Klik dan hier om uw gegevens en klacht te verwerken. Wij zullen zsm contact met u opnemen. 

Laat ons jouw duurzame energie leveren

Bel ons 073-8222157 of mail naar info@btduurzaam.nl
Share by: