Menu

Klachtenprocedure

Heeft u onverhoopt een klacht?

Wij streven ernaar dat onze klanten 100 % tevreden zijn. Helaas kan het soms toch voorkomen dat er een klacht ontstaat. Met een klacht kunt u altijd binnen een termijn van 3 maanden bij ons terecht. De klacht kunt u indienen bij onze klantenservice door het invullen van het contactformulier.  Na ontvangst van het contactformulier wordt de klacht geregistreerd en proberen wij deze meteen op te lossen. Natuurlijk kunt u er ook voor kiezen om uw klacht schriftelijk binnen 3 maanden in te dienen op het onderstaande adres.

 

BT Duurzame Installatietechniek BV
T.a.v. Klantenservice
Postbus 364
5240 AJ Rosmalen

 

Beschrijf in uw brief duidelijk wat de klacht is. Vermeld in de brief ook uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer. De klantenservice zal de klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en wij zullen binnen 14 dagen een reactie geven. Indien de klacht een langere verwerkingstijd vraagt, laten wij dat binnen 14 dagen aan u weten en geven wij daarbij een schatting van de verwerkingstijd van de oplossing.

 

Wij willen dat u tevreden bent en blijft,  dus mocht er een klacht zijn dan staan wij voor u klaar!